Alpy - Totes Gebirge 2004 od východu

Kdy: 13.5. - 16.5. 2004
Kdo: Petko K., David, Lucka a Otík.

Fotografie:

David - Fotky najdete ZDE.
Petko - Fotky najdete ZDE.

Z Petrova Palma:

D -4, neděle
... zkusil sem botky, nádhera, úplně jsem cítil přival sil od země. vyvětral jsem stan, a hlavně přeplánoval trasu. jedem do hinterstoderu. v plánu mám Kleine Priel (2200mnm) a (nebo) trek jedním fajn údolím podél jedné říčky. není nad podrobnou mapu :)

D -3, pondělí
mejlová organizační smršť, jede nás zatím 5

D -2, úterý
půjčení stanu od Lenky ... večer po jeho vybalení smutný pohled na plesnivinu a totálně rezavý zipy. nakoupil jsem si par novinek, nůž buschman a návleky.

D -1, středa
stanů je dost, ale Standa nemůže :( - jedem 4 - já, dejv, lucka a ota (nová tvář výpravy, kámoš z motorek). večer prší :( poprvé s sebou beru kromě kinofilmové zrcadlovky i digitální se spoustou karet, budou fotohody :)

den D, čtvrtek, odjezd
ráno:
nic moc. bolí mě rameno, škrábe mě v krku, udělal se mi opar, říznul jsem se svým novým nožem ... chtělo by to míč.
poledne:
citelně lepší. dokoupil jsem pásek do kalhot, 512 MB CF, jídlo, ... ani ta mlha a 5 stupňů v hinterstoderu mi neva
večer:
je asi půl desátý, právě jsme přejeli hranice. sice v EU už jsme, ale doklady chtěli jak češi tak němci. dali jsme večeři u meka, odjezd z prahy byl v poho a bez zpoždění. nepříjemně prší. ale jsem optimista, dyžtak nafotím na to gigo paměti déšť asi 400krát jinak :)
noc:
je cca jedna hodina, s oťasem popíjíme v autě gambáčka, klábosíme a nechce se nám přebíhat v tom věčným zkur*** dešti do stanu. David s Luckou už dávno spinkaj. cestu jsme si krapítek prodloužili, přehlédnul jsem sjezd z dálnice :)) a dojeli jsme skoro do salcburgu. ubytovaný jsme jako obv. ve stanech vedle horské silnice nad hinterstoderem.

Pátek
ráno:
6:38, vstávám na čurání a jsem plný nechutného optimismu. bohužel ho se mnou nikdo nesdílí :)) dělám pár startovních fotek. je naprosto zataženo, kosa, ale aspoň neprší.
půl třetí. dolezli jsme na podprielovou chatku (800 m převýšení), docela pohůdka. asi jsme tu skončili. ... kolem půl pátý usínáme v postelích (11,60 eur za noc). předčítám z reflexu o šmírácích. venku je 9 stupňů. v podvečer se půjdem dolů najíst, nějaké to pivko, ... a plánujem zítřejší trek. snad budem zase ve stanu. ale vrcholky asi žadný nepadnou, toho sněhu je vejš už fakt dost :(
půl šestý. hrozná nuda, všichni spí. co mám dělat ? procházka ?
půl devátý. procházku jsem dal a zítra všechny chci vytáhnout na blízký 2400 m vysoký kopeček :) . kousek jsem šel a dobrý. bude-li sněhu moc, vrátíme se dolů a kouknem jinam. jsme po večeři, a jdem spát ...

sobota
dali jsme výstup do sedla pod kopečkem, do 2000 m a dál sme se na to vykašlali - skály byli fakt moc ledové a klouzající. zatím nepršelo. sluníčko na nás taky občas juklo. nádhera. nepromokly se osvědčily, poprvé máme sucho v botách (až na oťase s jeho retrobotkama :) . docela jsme se vyblbli ve sněhu, dost dobrý "seběhy" a sjezdy. ve tři jsme se vrátili k chatě, dáme pivo (3.10 Eur) a něco drobného k snědku a chceme vyrazit na úbočí Kleine Prielu a tam někde zakotvit.
kolem půl páté vyrážíme. moc se nám už nechce.
7 hodin. jsme u jedný příjemný chajdy, dali jsme s dejvem fajn půlhodinový focení (oťas s luckou dost remcali). sestup byl pohůdka, lesní pěšinky.
čtvrt na devět. chčije. popíjíme krakonošovi kapky a půjdem hajat. david s luckou jsou tradične ve stanu, já s oťasem spíme na kryté terásce u jedné chajdy . po krátké prohlídce dnešních fotek usínáme ...

neděle
ráno. je to špatné :( . zdá se, ze neděle je ztracená. vytrvalý chcavec i mě přesvědčuje, že bude asi lepší jet domu.
je po poledni a odjíždíme (po té, co přestalo pršet 9 . grrr. cestou dolů chvíli svítilo slunce, ale většinou pršelo. fotograficky jsme se s dejvem vyblbli u mloka, jinak nic moc. cestou domu je nádherně :(